Validează autenticitatea produsului tău
- Situația companiei Moncler SPA
Pentru Moncler, un brand iconic și în același timp un reper calitativ la nivel global, lupta împotriva falsificării reprezintă un obiectiv fundamental.
În contextul specific al luptei împotriva falsificării, Moncler a mers mai departe, astfel că, începând cu colecția de primăvară / vară 2016, toate produsele lor au beneficiat de un sistem revoluționar anti-contrafacere, care folosește cele mai recente evoluții tehnologice RFID (Radio Frequency IDentification), printr-un instrument avansat ce deține un cod QR, precum și o etichetă NFC (Near Field Communication) cu forma exactă a logo-ului emblematic al Casei de modă de la Monestier-de-Clermont.
În acest caz, cipul este utilizat pentru a confirma autenticitatea produsului și face posibilă oferirea unei proceduri de verificare mai interactive și mai eficiente, citind codul tag-ul NFC.
Aceasta este o abordare generală care aduce cu adevărat brand-ul Moncler mai aproape de clienții săi, exprimând grijă, respect și securitate specială. De asemenea, este un mijloc de control și de transparență al pieței sub toate aspectele, conceput pentru persoanele care aleg un produs original Moncler și implicit scopul său excepțional calitativ, estetic și simbolic.
În concordanță cu exemplul ilustrat, societatea Nefico Data Solutions Srl își propune să ofere tuturor companiilor din industria fashion, dar nu numai, serviciul complet de anti-contrafacere, apelând la o campanie agresivă de marketing al verificării veridicității produselor în momentul achiziționării lor din orice locație. Astfel că, pornind de la exemplul brandului Moncler, cunoscut la nivel mondial, Nefico Data Solutions propune companiilor din industria fashion de pe plan local să îi urmeze modelul, pentru a se evidenția pe o piață din ce în ce mai încărcată, care se confruntă cu o concurență acerbă în a se diferenția și implicit a acapara clientelă. În acest sens, compania noastră vine cu propunerea inserării unui tag NFC pe eticheta interioară a produsului, în scopul aducerii la cunoștința consumatorilor de faptul că produsul respectiv beneficiază de un sistem anti-contrafacere și se încadrează normelor de autenticitate ale brand-ului. Pe lângă tag-ul NFC din interior, propunem și un sticker atașat pe eticheta externă a produsului, drept simbol al utilizării de către brand-ul respectiv a sistemului NFC în lupta împotriva contrafacerii produselor, astfel că potențialul cumpărător să înțeleagă faptul că poate verifica cu telefonul mobil autenticitatea produsului în doar câteva secunde, eliminând astfel orice fel de suspiciune. Menționăm faptul că, eventualele modificări și personalizări pot fi făcute după consultarea clientului, astfel că, Nefico Data Solutions își propune să dea dovadă de flexibilitate maximă în relația cu potențialii clienți în vederea implementării unui serviciu esențial în viitor pentru a stopa piața neagră a produselor contrafăcute din industria modei.
– Situația companiei Moncler SPA
Pentru Moncler, un brand iconic și în același timp un reper calitativ la nivel global, lupta împotriva falsificării reprezintă un obiectiv fundamental.
În contextul specific al luptei împotriva falsificării, Moncler a mers mai departe, astfel că, începând cu colecția de primăvară / vară 2016, toate produsele lor au beneficiat de un sistem revoluționar anti-contrafacere, care folosește cele mai recente evoluții tehnologice RFID (Radio Frequency IDentification), printr-un instrument avansat ce deține un cod QR, precum și o etichetă NFC (Near Field Communication) cu forma exactă a logo-ului emblematic al Casei de modă de la Monestier-de-Clermont.
În acest caz, cipul este utilizat pentru a confirma autenticitatea produsului și face posibilă oferirea unei proceduri de verificare mai interactive și mai eficiente, citind codul tag-ul NFC.
Aceasta este o abordare generală care aduce cu adevărat brand-ul Moncler mai aproape de clienții săi, exprimând grijă, respect și securitate specială. De asemenea, este un mijloc de control și de transparență al pieței sub toate aspectele, conceput pentru persoanele care aleg un produs original Moncler și implicit scopul său excepțional calitativ, estetic și simbolic.
În concordanță cu exemplul ilustrat, societatea Nefico Data Solutions Srl își propune să ofere tuturor companiilor din industria fashion, dar nu numai, serviciul complet de anti-contrafacere, apelând la o campanie agresivă de marketing al verificării veridicității produselor în momentul achiziționării lor din orice locație. Astfel că, pornind de la exemplul brandului Moncler, cunoscut la nivel mondial, Nefico Data Solutions propune companiilor din industria fashion de pe plan local să îi urmeze modelul, pentru a se evidenția pe o piață din ce în ce mai încărcată, care se confruntă cu o concurență acerbă în a se diferenția și implicit a acapara clientelă. În acest sens, compania noastră vine cu propunerea inserării unui tag NFC pe eticheta interioară a produsului, în scopul aducerii la cunoștință consumatorilor de faptul că produsul respectiv beneficiază de un sistem anti-contrafacere și se încadrează normelor de autenticitate ale brand-ului. Pe lângă tag-ul NFC din interior, propunem și un sticker atașat pe eticheta externă a produsului, drept simbol al utilizării de către brandul respectiv a sistemului NFC în lupta împotriva contrafacerii produselor, astfel că potențialul cumpărător să înțeleagă faptul că poate verifica cu telefonul mobil autenticitatea produsului în doar câteva secunde, eliminând astfel orice fel de suspiciune. Menționăm faptul că, eventualele modificări și personalizări pot fi făcute după consultarea clientului, astfel că, Nefico Data Solutions își propune să dea dovadă de flexibilitate maximă în relația cu potențialii clienți în vederea implementării unui serviciu esențial în viitor pentru a stopa piața neagră a produselor contrafăcute din industria modei.